Koliko zaslužijo najboljši Instagram influencerji?

Updated: Jun 22, 2018


Instagram je veliko več kot zgolj orodje za deljenje spominov in komunikacijo s prijatelji, največji influencerji danes z njim zelo uspešno služijo. Na vpogled vam dajemo nekaj številk iz zadnjih analiz spletne baze HopperHQ za leto 2017*.


*Pomembno se je zavedati, da so se številke od takrat že močno dvignile. Zanimivo bo spremljati, kakšne bodo konec leta 2018.



OKVIRNA VREDNOST SPONZORIRANE VSEBINE PRI ZVEZDNIKIH V 2017



OKVIRNA VREDNOST SPONZORIRANE VSEBINE PRI INSTAGRAM INFLUENCERJIH V 2017

  • Huda Kattan – 20.5 milijonov sledilcev – $18,000 za objavo

  • Cameron Dallas – 19.8 milijonov sledilcev – $17,000 za objavo

  • Jen Selter – 11.3 milijonov sledilcev – $15,000 za objavo

  • Zoella – 11.1 milijonov sledilcev – $14,000 za objavo

  • Nash Grier – 10.2 milijonov sledilcev – $13,000 za objavo

  • Chiara Ferragni – 9.7 milijonov sledilcev – $12,000 za objavo

  • Julie Sarinara – 4.6 milijonov sledilcev – $10,000 za objavo

  • Aimee Song – 4.6 milijonov sledilcev – $9,000 za objavo

  • Danielle Bernstein – 1.7 milijonov sledilcev – $7,000 za objavo

  • Liz Eswein – 1.3 milijonov sledilcev – £6,000 za objavo


Instagram v zadnjem času poziva uporabnike, da označijo, katere objave so plačane, tako da uporabijo “paid partnership” oznako. To naj bi zaenkrat počela le petina (21 %). Od leta 2015 se je sicer sponzorirana vsebina povečala za več kot tretjino (34 %). V povprečju že vsak 20 uporabnik s svojimi objavami kaj zasluži.