Top posodobitve Instagrama – MAREC 2019



Marca Instagram ni izdal veliko novih posodobitev. Kljub temu, da smo bili sprememb na platformi deležni manj kot običajno, si poglejmo nekaj tistih, ki so prišle in o katerih se je začelo govoriti.


Dobili smo razširjeno možnost za deljenje objav, predogled IGTV videov na feedu in novo orodno vrstico na "Explore" strani. Kaj lahko pričakujemo v naslednjih mesecih? Govori se o spremembi menija pri ustvarjanju storyjev, novem "layoutu" za IGTV in morda dobimo celo možnost prevrtavanja videov.



NOVOSTI


Več možnosti pri deljenju objav


Deljenje objav je z novo posodobitvijo postalo še enostavnejše. Pred tem smo imeli samo dve možnosti, deljenje objav na svoj story ali z drugimi uporabniki preko zasebnega sporočila. Po novem je dodana možnost, ki omogoča deljenje objav tudi izven Instagrama. S klikom na gumb "Share" se nam odpre pregledna orodna vrstica, ki nam omogoča, da objavo delimo na svoj story, nanjo odgovorimo preko zasebnega sporočila, kopiramo njeno povezavo ali jo delimo izven Instagrama. Nova posodobitev vsekakor omogoča bolj pregledno uporabo in enostavnejšo delitev.



Predogled IGTV videov na feedu


Ob prihodu IGTV-ja smo se mnogi spraševali, zakaj Instagram enostavno ni omogočil dodajanja daljših videov na feed, kjer smo to nekako pričakovali. Namesto tega je ustvaril celotno samostojno aplikacijo, ki pa jo, zaradi ne tako dobrega začetnega sprejema, Instagram zdaj na vse možne načine želi približati uporabnikom. Z najnovejšo posodobitvijo so se vsaj malo oddolžiti. Funkcija nam namreč omogoča, da ob objavi videa na IGTV, hkrati dodamo tudi njegov predogled na svoj feed.



Če se po objavi premislite, in želite predogled izbrisati, lahko to storite kasneje, video na IGTV-ju pa ostane.


Posodobitev je vsekakor zelo koristna, saj omogoča najboljšo možnost za promocijo IGTV-ja na vašem profilu. Z njeno pomočjo boste pritegnili še več uporabnikov k ogledu vaših videov.


Nov gumb "Checkout"


Instagram “Shoppable photos” postajajo vedno bolj popularno orodje, tako med uporabniki kot tudi med podjetji. Instagram je z novo posodobitvijo naredil še korak naprej. Ta vam omogoča, da pri nakupovanju na Instagramu, ne bo več potrebno zapustiti aplikacije. Gumb "View on Website" bo zamenjal "Checkout". Z njim bomo lahko nakup končali kar na Instagramu.



Podatke (ime, mail, naslov …) bo potrebno vpisati le ob prvem naročilu, Instagram pa jih bo samodejno shranil za vse vaše prihodnje nakupe. Platforma vas bo obvestila tudi o stanju pošiljke, dostavi … Uporabniku bo dodan zavihek "Orders", kjer bo imel dostop do vseh naročil. Tukaj bo lahko kontaktiral trgovino, preveril status naročila in ga tudi preklical. Celoten postopek nakupa, bo torej opravljen znotraj aplikacije. Nakupovalno izkušnjo si poglejte v spodnjem videu.



Zaenkrat je gumb »Checkout« možen samo pri objavah, ki niso sponzorirane.

Posodobitev je trenutno na voljo le za izbrana podjetja in dostopna zgolj prebivalcem ZDA. Upamo, da jo bomo kmalu dobili tudi pri nas.


Vse o "Shoppable photos" si lahko preberete v našem zadnjem članku tukaj.



Nova orodna vrstica na "Explore" strani


Manjša posodobitev se je zgodila tudi na "Explore" strani. Ta je dobila nov izgled, ki bistveno razliko predstavlja le v novem gumbu IGTV. Druge funkcije ostajajo nespremenjene, zato sklepamo, da gre zgolj za prenovljen izgled in še en način kako približati IGTV uporabnikom.




GOVORI SE


Nov story meni


Govori se, da naj bi prišlo do spremembe izgleda glavnega menija pri ustvarjanju storyjev. Prenovljen meni naj bi vseboval tudi nove funkcije za urejanje in slikanje. Ločen bi bil na 3 zavihke, ki bi omogočali bolj pregledno uporabo funkcij, njegova podoba pa bi spominjala na vrteče kolo. Za preizkus v praksi bomo morali še malo počakati.



Dodajanje naslova pri "live" videu


Ste tudi vi izkoristili potencial Instagram "live" videov in jih redno uporabljate v svoj prid ali ste med tistimi, ki jih radi spremljate? Potem bi bili zagotovo veseli posodobitve, ki bi omogočila dodajanje naslova pri Instagram "live" videu. Ne glede na to, ali bi se gledanju videa pridružili na začetku, ali na sredini, bi že po naslovu videli ali vas ta zanima ali ne.




Nov "layout" za IGTV


Govori se tudi o novem "layoutu" oz. funkcionalnosti IGTV-ja. Glavna stran bi lahko po novem spominjala na Snapchatovo "Discover" stran. Spremenil bi se tudi način prikazovanja vsebin, kjer bi bil fokus na tem, da uporabnik sam najde vsebino, ki ga zanima, ne da se mu ta prikazuje naključno. Posodobitev bi lahko prinesla pozitiven učinek predvsem za znamke, ki bi tako povečale svojo vidljivost.



Možnost prevrtavanja videa naprej


Morda se nam obeta novost, ki si jo marsikdo izmed nas želi že nekaj časa. Govori se, da naj bi Instagram testiral dodatno funkcijo pri videih, in sicer orodno vrstico, ki bi omogočala, da lahko video prevrtimo naprej ali nazaj. Ta osnovna funkcija je že omogočena pri IGTV videih, pogrešamo jo le še pri običajnih objavah na

feedu.