Top posodobitve Instagrama - SEPTEMBER 2019

Updated: Nov 20, 2019



Nov mesec, nove posodobitve. September je prinesel večjo novost za sponzorirane objave in nekaj manjših sprememb, ki se nanašajo na posameznikov profil. Dobili smo filter za razvrščanje oseb, ki jim sledimo in pri sporočilih v DM-u. Ponovno se veliko govori o spremembah za storyje, ki bi prinesle nove funkcije pri urejanju in nove nalepke. Več o tem in drugih novostih si preberite v članku.


V mesecu septembru smo zasledili, da se pripravlja popolnoma ločena aplikacija, ki bo temeljila na listi bližnjih prijateljev Instagrama, imenovana Threads. Instagram nas je tokrat malo prehitel in aplikacijo lansiral v začetku oktobra kar pomeni, da bodo vse informacije v zvezi z njo zapisane v naslednjem updateu.



POSODOBITVE



FILTRIRANJE OSEB, KI JIM SLEDITE


Na voljo je nov gumb s katerim lahko osebe, ki jim sledite, sortirate glede na čas, ko ste jim začeli slediti. Nahaja se v desnem kotu seznama uporabnikov, s klikom nanj pa se vam odprejo tri možnosti filtriranja: privzeto (razporedi jih Instagram), od najnovejših do najstarejših in obratno.



Posodobitev je uporabna npr., ko želite najti profil, ki ste mu ravno začeli slediti, vendar vam ga algoritem zaradi začetnega pomankanja interakcije na "News feedu" morda še ne prikazuje. S to funkcijo imate uporabnike, ki ste jih nazadnje začeli slediti, na dosegu enega klika.



FILTRIRANJE DM SPOROČIL


Ko vam uporabnik, ki mu ne sledite pošlje sporočilo, se vam ta prikaže v DM-u pod "Request messages". Po novem lahko ta sporočila ločite na "Top" in "All". Možnost "Top" služi sporočilom, ki naj bi bila glede na algoritem bolj pomembna.




"PAID PARTNERSHIP WITH..."


Oznako o plačanih objavah, ki je bila uporabnikom z večjim št. sledilcev sicer že omogočena, smo ta mesec dobili vsi. Objavam, ki so nastale v sodelovanju s podjetji (torej so bile plačane s strani naročnika), sedaj lahko dodate oznako "Paid partnership with ..." in s tem nazorno opozorite svoje sledilce.



Kako? Najprej bo potrebno funkcijo omogočiti, in sicer s klikom na "Advanced settings" - "Tag Business Partner" - "Get Tools". S ponovnim klikom na "Tag Business Partner" boste lahko sedaj pričeli z dodajanjem podjetji k plačanim objavam.



*Opomba: Tako posamezniki kot podjetja si lahko nastavite, da vas na objave ne more označiti vsak, ampak le tisti, ki jim to dovolite.



Kako si zagotovimo pregled nad tem, kdo me lahko označi kot partnerja? "Settings"- "Business" - "Branded Content" - "Require Approvals" - "ON"

Do sedaj so na plačane objave influencerji opozarjali zgolj s pomočjo dodajanja #AD, #sponsored. Z novo funkcijo lahko svojim sledilcem bolj jasno pokažejo, ko je objava nastala v sodelovanju z določenim podjetjem in so zanjo prejeli plačilo. Uporabniki jo bodo videli nad oznako lokacije. Novost je uporabna tudi za podjetja, ki na ta način dobijo dostop do statistike objav ("Engagement in Reach"), s tem pa tudi več podatkov za analizo svojih potencialnih strank. Do njih lahko dostopajo na svoji Facebook strani ("Facebook Page" - "Insights").



"Paid partnership with ..." tudi na IGTV-ju


Najprej ponovno preverite, če imate orodje omogočeno (glej korake zgoraj), nato pa v fazi urejanja videa kliknite "Advanced settings" - "Tag Business Partner". Tudi tukaj opozorite podjetje, da vas odobri.



UREJANJE PROFILA


Nove možnosti za urejanja profila nam omogočajo večjo izbiro pri tem, kaj bo na našem profilu vidno in kaj ne. Izberemo lahko ali bo prikazana oznaka kategorije in kontaktni podatki. Možnost najdete pod "Edit Profile" - "Profile Display" in označite vidnost.



GOVORI SE


BARVNO KOLO

Pri storyjih v zavihku "Normal" do sedaj sicer že lahko poljubno izbiramo barvo ozadja, govori pa se, da Instagram dela na barvnem kolesu, ki bo to omogočal tudi v "Create" načinu.



"SHOPPING TAG" NA SPONZORIRANIH OBJAVAH


V prihodnje naj bi bilo možno označevati produkte tudi na sponzoriranih objavah. Uporabniška izkušnja bi ostala enaka, edina ključna razlika je v napisu nad objavo - "Sponsored".


Glede na to, kako enostavna je uporaba "Shopping Tag" funkcije, je možnost sponzoriranja izjemno koristna. Na ta način bodo lahko podjetja doseženo ciljno skupino še hitreje spodbudila k nakupu. Posodobitev je trenutno v zgodnjem testiranju.



"COMMENTS STICKER"


V testiranju naj bi bila nova nalepka "Comments" oz. "Discussion Sticker". O tem kako točno bi delovala trenutno še ni veliko informacij, predvidevamo pa, da bi z njo lahko spodbudili uporabnike k podaji svojih mnenj na določene storyje.



"CLIPS MODE" NA STORY KAMERI


3 leta nazaj Snapchat Storyji, sedaj kopiranje kamera načina vse bolj priljubljene aplikacije Tik-Tok. Kreiranje amaterskih glasbenih videov je postalo med mladimi nov trend, ki pa ga hoče imeti tudi Instagram. Julija so pričeli z razvijanjem novega načina za story kamero, poimenovanega "Clips". Z njim bi uporabniki lahko znotraj enega 15 sekudnega storyja dodali več video segmentov z možnostjo vključevanja glasbe, raznih efektov, prehodov, določanja hitrosti videa itd.


Zdi se predvidljiva poteza Instagrama, glede na to, da Tik-Tok danes velja za pravo vzhajajočo zvezdo med družbenimi omrežji. Več informacij o načinu si obetamo kmalu.