top of page

InstaCoach intervju: NIKA KRMEC IN ŽIGA KUKOVIČ

Updated: Jan 20, 2021



Prvi intervju letošnjega leta je hkrati tudi prvi intervju, v katerem smo govorili z dvema gostoma hkrati. Uspešna slovenska ustvarjalca @nikakrmec in @zigakukovic, ki danes veljata za "power couple" sta svojo ljubezen začela prav na Instagramu.


Nika se je v javnosti prvič pojavila kot članica skupine Foxy Teens, že od 13. leta pa svoj glas posoja tudi junakom v risankah. V solo kariero se ni nikoli podala, vendar svojo ljubezen do glasbe ne opušča. 27-letnica trenutno poje kot "back" vokalistka pri @challe_salle ter nas s svojimi estetsko dodelanimi fotografijami in zabavnimi storyji redno navdušuje na Instagramu, kjer se lahko pohvali že z več kot 58k sledilci. Tudi 24-letni Žiga, ki je morda marsikomu bolje poznan pod psevdonimom Kuxala, svojih sledilcev ne pusti razočaranih, še posebej, ko je govora o dobrih in zabavnih vsebinah na družbenih omrežjih. Bivši plesalec breakdanca in igralec v Reki Ljubezni, danes sebe označuje kot ustvarjalca video vsebin, ki poleg Instagrama pridno gradi skupnost tudi na YouTubu in TikToku. Na vseh platformah skupaj, danes šteje že več kot 160k sledilcev, za katere je ustvaril tudi lasten merch. Glede na to, da si Nika želi preizkusiti v igralstvu, Žiga pa posneti film, ne dvomimo, da bomo od njiju prejeli še veliko dobrih vsebin.



Do takrat pa preberite, kako jima je uspelo na Instagramu, kakšni so bili njuni začetki in od kje jima tako nore in zabavne ideje za vsakodnevno ustvarjanje vsebin. Tako podjetjem kot influencerskim kolegom sta ponudila vpogled v njuna sodelovanja, na kaj sta pri njih najbolj alergična in kje se cenovno pozicionirata. Našli boste tudi odgovor na to, ali ju je situacija s korono kaj zaustavila, če sta na platformi deležna negativizma, kako reagirata na radovedne poglede mimoidočih in kako se spopadata z velikimi količinami sporočil. Dotaknila sta se tudi primerjave Instagrama z nekaterimi drugimi družbenimi omrežji in kako se ustvarjanje tam razlikuje. Za vse, ki boste prišli do konca, vas tam čakata še dva nasveta, ki si ju je vredno zapomniti. Prijetno branje!


Kako in kdaj sta začela z Instagramom?

Nika: Instagram profil sem si naredila okoli leta 2015. Pred tem sem uporabljala samo Facebook, pa še tega sem ustvarila, ker me je v to prepričal menedžer Foxic. Zdi se mi, da takrat res nisem bila tip človeka za družbena omrežja. Tudi na Instagram sem šla samo zato, ker so ga imeli vsi, sčasoma pa je to preraslo v nekaj več. Čez prvih 10k sem prišla medtem, ko sem bila na Tajskem z @ineserbus. Spomnim se, da sem ob začetku potovanja imela 8k, po treh tednih pa sem se vrnila z 12k. S tem, ko sem zrasla, sem se nato začela več ukvarjati s fotkami in estetiko profila. Še bolj je na pridobivanje sledilcev vplivalo, ko sem se nehala obremenjevati sama s sabo, s tem kako izgledam, kaj si bodo mislili drugi ipd. Postala sem bolj pristna in ljudje so to začutili. Še vedno je nekaj takih, ki si ob prvem pogledu na moje fotke ustvarijo predsodek, da sem fina in vzvišena, vendar ko več časa preživijo na mojem profilu oz. storyjih, lažje povežejo obraz z mojim karakterjem. Če se ozrem nazaj, danes res vidim ogromno razliko.


Žiga: Jaz sem si Instagram naredil okoli leta 2014, ker se mi je zdel takrat "must have", tako kot sta bila to prej Facebook ali Netlog. Na začetku sem objavljal večinoma selfije, po dveh letih pa sem hotel iti v bolj profesionalno smer, in sicer sem začel z deljenjem plesnih videov. Že takrat sem torej Instagram jemal resno in s takšnimi vsebinami začel hitreje rasti. Ko sem se sredi leta 2019 lotil še YouTuba in TikToka, sem veliko sledilcev dobil na Instagram od tam. V tem času sem nekoliko spremenil tudi vsebino. Čez 10k sem prišel šele v lanskem letu. Velik preskok bi pripisal nagradi Slavko, ki sem jo prejel od Radia Antena. Prvič je vsebovala kategorijo TikTok, s čimer je ta platforma v Sloveniji pridobila na prepoznavnosti, posledično pa tudi jaz in moj profil. Na rast je seveda vplivala še zveza z Niko, saj moje število sledilcev naglo narašča odkar sem z njo (smeh).


Žiga kako se soočaš s tem, da ima Nika enkrat več sledilcev kot ti? Temu nikoli nisem posvečal misli, definitivno me ne moti in sem zanjo zelo vesel ter ji privoščim.


Kako ustvarjata vsebino? Je vajin feed dobro načrtovan?

Žiga: Imam to srečo, da je v moji družbi fotograf oz. če je treba tudi dva (smeh). To sta Matic Gabriel (@maticgabriel) in Amadej Hercog (@amadej.hercog). Z družbo preživimo 3/4 časa, kjer jaz montiram, zraven pa mi eden od njiju uredi fotko. Vse moje fotke so torej narejene s profesionalnim fotoaparatom. Vseeno naj poudarim, da lahko že z Iphonom narediš zelo dobro vsebino. Feed sem imel nekaj časa organiziran na način "Row by Row". To pomeni, da sem v eno vrsto objavil 3 fotke iz istega shootinga. Opustil sem jo iz podobnega razloga kot verjetno večina. Ker ne morem objavljati kar hočem, kadar hočem. Vedno sem moral najti 3 fotke za objavo, kljub temu, da je bila meni dobra le ena, hkrati pa je težko vnesti vsebino trem med sabo tako podobnim fotkam. Kar pa se tiče časovnice objavljanja, ponavadi 2x na teden objavim vlog na YouTubu in istočasno naredim še sliko za Instagram, ki vključuje glavni dogodek iz videa. Več kot dve objavi na teden mi ne uspe ustvariti. Redko objavim kaj spontanega, mogoče več zdaj, ko zaradi ukrepov ne morem snemati vlogov. Še lažje v teh časih naredim storyje.


Nika: Svojih objav ne načrtujem. Slikam se, ko dobim navdih ali pa kupim nove obleke (smeh). Zavedam se, da je boljše objavljati čim več oz. imeti neko konstanto, vendar mi to zadnje čase na feedu ne uspeva. Mogoče delim eno sliko na teden, ali več, če imam slučajno material. Storyji so druga zgodba. Te objavljam ves čas, vsak dan mora biti gor vsaj eden. Fotke za feed ustvarjam večinoma sama, z Iphonom 7 Plus oz. po novem z 11 Pro. Tudi po mojem mnenju lahko vse narediš s telefonom, potrebuješ le dobro idejo, postavitev, primerno svetlobo in dober "edit". Dobra fotka namreč nastane v postprodukciji. Sama se rada igram z različnimi filtri in efekti, čeprav verjamem, da nekaterim to ni všeč. Takšno urejanje jemljem kot umetnost. Presetov ne uporabljam, ker vse naredim ročno, vedno na približno enak način, da paše skupaj na profilu. Pri postavitvi si pomagam z aplikacijo Preview, kjer lahko razporedim fotke tako, da pred objavo vidim, če dobro izgledajo skupaj.


Kje dobivata ideje za ustvarjanje vsebin?

Nika: Naj jaz povem za Žigata, on pa zame (smeh). Žiga dobiva najboljše ideje ob štirih zjutraj, ko ne more spati. Buden leži v postelji, gleda v strop in porajajo se mu nove zamisli.


Žiga: Res je ja. Včasih se mi ideja porodi tudi, ko gledam film. Takrat ga dam takoj na pavzo, povem Niki svojo zamisel, na telefonu odprem beležko in si jo zapišem.

Ideje dobivam iz vsakdanjega življenja, saj živim in diham kar delam.

Točno tako je tudi pri Niki. Edina razlika je, da sam svet vidim skozi smešne videoposnetke. To pomeni, da če npr. opazim nek drevo, ne bom najprej dobil ideje za fotko ampak za video. Pri njej je ravno obratno. Povsod okoli sebe najprej vidi možnost za ustvarjanje dobre fotke.


Ali raje ustvarjata vsebino za storyje ali feed?

Nika: Absolutno raje ustvarjam vsebino za story, zato, ker je veliko bolj sproti in se ne rabim ukvarjati s tem, da bo vsebina popolna. Tukaj naložim več video vsebin, saj opažam, da le te rajši spremljam tudi pri drugih in se z njimi lažje poistovetim.


Žiga: Tudi jaz, večkrat sem razpoložen za ustvarjanje storyjev. Z njimi enostavno ujamem trenutke, ko npr. s kolegi delamo bedarije in jih brez posebnega urejanja tako lahko hitreje delim. Edino v primeru, ko gre za sponzorirane vsebine te raje zapakiram kot objavo na feedu.


Koliko ogledov imajo vajini storyji?

Nika: Moji storyji imajo med 20k in 25k ogledov.

Žiga: Moji od 9k do 12k.


Obadva veliko časa preživita pred kamero, sta v tem od vedno uživala ali sta se nanjo morala navaditi? Imata kakšen nasvet za tiste, ki imajo s tem težave?

Nika: Verjetno bo nekatere presenetilo, vendar sem bila kot mlajša zelo "camera shy". Nisem se marala slikati, upala nasmejati, zato sem imela na fotkah tudi vedno skremžen obraz. Okoli 17. leta se je to kar naenkrat spremenilo. Verjetno je imela na to velik vpliv ameriška filmska industrija, in sicer vsi moji idoli, filmi, nadaljevanke, ki sem jih takrat redno spremljala. S tem sem začela sebe veliko bolj spoznavati in se naučila postaviti pred kamero. Zdaj v tem res uživam. Zdi se mi pomembno, da se dobro počutiš v svoji koži, drugače je to zelo težko.


Žiga: Moj nasvet za vse tiste, ki se bojijo nastopiti pred kamero je - "Get out of your comfort zone". Do tega prideš tako, da stvari dejansko delaš, ne samo razmišljaš o tem, da jih moraš narediti - "Act your way into thinking not think your why into acting." Najslabši možni scenarij je, da se osramotiš, vendar je to v današnjem svetu hitro pozabljivo. Še tako velikega dogodka, se čez en teden ne bo nihče več spomnil.

Kako se soočita z radovednimi pogledi mimoidočih pri slikanju na javnih mestih?

Nika: Iskreno, meni je ob tem še vedno zelo nerodno. Nevem kdaj se bom tega občutka rešila, ampak zaenkrat me je še vedno sram, ko me med fotkanjem opazujejo drugi. Zalotim se, da velikokrat razmišljam o tem, kaj si mislijo oz. govorijo o meni. Kar naenkrat znam celo brati iz ustnic (smeh). Mogoče je to povezano tudi s slabo izkušnjo, ki sem jo imela med enim fotkanjem za nagradno igro Pony kolesa. Medtem je namreč mimo prišla gospa in pljunila na kolo.


Žiga: Tudi meni je nerodno, ampak mislim, da je to popolnoma človeško. Nekako tako, kot me je strah, preden stopim na oder. Vprašanje je le, če boš stvar na koncu vseeno izpeljal ali ne in jaz jo, kljub zelo velikemu strahu. Se mi pa zdi, da v Ljubljani to ustvarjalcem predstavlja še posebno velik problem, saj je zaradi naše majhnosti vse še toliko bolj opaženo in hitro obsojano. Tukaj se vsi preveč ukvarjajo drug z drugim. Npr. če hodim s kolegom po centru Ljubljanje in komentiram mimoidočega, me bodo slišali vsi, ki so v radiju nekaj metrov. Če hodim v Zagrebu, me bo slišal mogoče en. V New Yorku me ne bi nihče.



Ali sta kdaj planirala potovanje ali izlet zaradi Instagram fotke?

Nika: Sama potujem zato, ker si želim tja potovati in ne zaradi fotke. Je pa res, da si vedno prej pogledam potencialne lokacije, kjer bom lahko ustvarila dobre vsebine.


Žiga: Se pridružujem Niki. Mislim, da bi se verjetno večini slišalo smešno, če bi nekdo rekel, da je potoval daleč zaradi ene fotke, v kolikor pa rečem, da sem potoval daleč zaradi YouTube vloga, bi se jim to zdelo popolnoma ok. Meni osebno se zdi oboje sprejemljivo, a tega nisem nikoli počel.


Nika, katera je tvoja trenutno najljubša slika na feedu, za katero si porabila največ časa in katero najmanj?

Nika: Dve leti nazaj mi je v Barceloni naredil fotko @tiborgolob , ki je na začetku tako zelo nisem marala, da je nisem želela niti deliti. Kasneje sem se zaradi neznanega razloga premislila in je to sedaj moja daleč najljubša fotka. Všeč mi je tudi tista, na kateri sva s Tiborjem skupaj ob konju. Obedve sta mi res pri srcu.

Največ časa mi je vzela slika za Huawei, kjer sem z aplikacijo Photofox zamenjala celotno ozadje. Z Žigom sva namreč fotkala, ko je padal dež in ozadje je bilo res grdo. Najmanj časa pa mi je vzela fotka za rožnati oktober. V kopalnici sem se postavila pred steno, naredila eno sliko in ob pogledu nanjo ugotovila, da nima potenciala. Zvečer sem jo vseeno začela urejati in je na koncu izpadla čisto ok.


Žiga, glede na to, da ustvarjaš skoraj v celoti video vsebine, kako to, da pri tebi na profilu ni nobenega IGTV-ja?

Žiga: Prvotno zato, ker je to kar objavljam, namenjeno izključno platformi kjer želim objaviti in njeni ciljni publiki. Rekel bi, da je IGTV podoben format kot YouTube, ampak po mojem mnenju ta vsebina ni primerna za uporabnike, ki me spremljajo na Instagramu. Vsaj številke tako kažejo. Ko ob objavi novega YouTube videa, predogled delim na story in mu dodam "Swipe up", se nanj odzove le 100 sledilcev, kljub temu, da ima sam video 10k ogledov.


Kaj pa Reelsi? Kakšno je vajino mnenje o njih in ali lahko pričakujemo, da jih bosta ustvarjala?

Nika: Žiga že komaj čaka, tako da naj kar on odgovori (smeh).


Žiga: Na živce mi gre, ker že tako dolgo čakamo, vendar sem o njih že veliko razmišljal. Glede na to, da želi biti Instagram z reelsi na nek način konkurenca TikToku, sam pa si bom verjetno težko spomnil dve različni smešni vsebini na dan, bo to zame predstavljalo velik izziv. Namreč, če objavim na reelsih enako stvar, kot sem jo na TikToku, bo ta imela njegov "watermark", ki ga bo Instagram najverjetneje zaznal in morda zato zaviral doseg videa. Rešitev bi bila, da video posnamem s kamero, ga zmontiram in potem posebej objavim na obe platformi. Vendar se tu pojavi nova težava - podvajanje sledilcev. Lahko bi ponovno začel z objavljanjem starejših vsebin, ki so morda že nekoliko pozabljene. Nevem, nimam še prave ideje, kako bom to izpeljal, zavedam pa se, da bo Instagram nagradil uporabnike, ki jih bodo redno nalagali.


Nika: Naj dodam, da sama o njih vem bolj ali manj le to, kar mi je povedel Žiga. In dokler ne pridejo v Slovenijo, se z njimi ne mislim veliko ukvarjati. Ko pa bodo tukaj, bom na tem absolutno nekaj naredila. Vedno znova prihajajo nove stvari, ki se jih moram lotiti, saj je to moja služba.


Kaj si vidva predstavljata pod izrazom influencer? Ali bi sebe dala v to kategorijo?

Nika: Mene osebno ta izraz malo moti. Se zavedam, da na nek način spadam v to kategorijo, saj ljudi navdihujem. Ni mi všeč, da je ta izraz postal tako negativen in obrabljen, saj si ga danes lahko nadene praktično kdorkoli.


Žiga: Jaz bi zase rekel, da sem influencer in po eni strani mi je to čisto všeč, saj mi daje možnost, da ustvarjam video vsebine in z njimi zabavam ter motiviram svoje sledilce. Večina ljudi, ki niso v tem biznisu, pa ta izraz povezujejo zgolj s promocijo. Sponzorirane objave in sodelovanja so del našega dela, vendar mislim, da ni s tem nič narobe, dokler prodajaš stvari, v katere verjameš. Hkrati smo velikokrat kritizirani zaradi naših napak, samo zato, ker imamo veliko število sledilcev. Vsak najmanjši spodrsljaj dobi ogromno pozornosti, ki je drugače ne bi, če bi bila to oseba z npr. 1000 sledilcev.


Nika: Se popolnoma strinjam. Influencerji moramo vedno narediti vse prav. Postavljajo nam visoke standarde, čeprav smo vsi samo ljudje.


Nika pri tebi smo zasledili veliko sodelovanj. Na podlagi česa jih izbereš? Ali imaš rajši kratkoročna ali dolgoročna?

Nika: S podjetji sem začela sodelovati približno 3 leta nazaj. Ko so mi takrat ponudili prvi izdelek, sem ponudbo brez razmišljanja hitro sprejela. Nisem gledala na to, ali je všeč meni in če bo všeč mojim sledilcem. Zdaj delam popolnoma drugače. Sodelujem s tistimi, katerih izdelki so mi všeč, pri tem pa gledam tudi na to, da bodo zanimivi mojim sledilcem. Rajši imam dolgoročna sodelovanja, s čimer pridobivam na večjem zaupanju sledilcev.



Na kaj bi opozorila podjetja, ki želijo sodelovati z vama?

Nika: Opozorila bi jih naj z mano stopijo v kontakt prek maila in tu tudi nadaljujejo vso komunikacijo, ker sem na ta način bolj zaščitena. Sodelovanje naj bo v štartu čim bolj podrobno predstavljeno in mail dobro strukturiran, saj mi že prvi pogled pove veliko. Če je mail na primer poln slovničnih napak, je to že slab znak. Absolutno mi gre na živce tudi, ko nam kreatorjem podjetja preveč vsiljujejo svoje ideje in kreative. Če so me kontaktirali, to pomeni, da me spremljajo in da jim je všeč moj način dela. Naj mi torej pustijo, da na svoj način najbolje predstavim njihov produkt.


Žiga: Točno tako. Ponavadi podjetja nimajo toliko znanja o platformi, kot ga imamo mi. Na njej preživimo več časa in smo pri tem bolj uspešni, kar je tudi razlog, da se na nas obrnejo.


Nika: Če lahko dodam, se mi zdi pomembno, da nas podjetja ne zamenjujejo s prodajalci. Pogosto me namreč sprašujejo, koliko kosov mislim, da bom lahko prodala. Sama nisem prodajalka, ampak delam na povečanju prepoznavnosti znamke, zato me to res odbije.


Katero podjetje, ki po vajinem mnenju dobro dela influencer marketing, bi izpostavila?

Žiga: Ja, sam bi želel izpostaviti @aboutyou_si, pri katerih se vidi, da res vedo, kaj delajo. V Sloveniji smo za njih v enem tednu vedeli praktično vsi. Res je, vložili so večji vložek, ampak mislim, da v Sloveniji obstajajo podjetja, ki imajo dovolj sredstev, da naredijo nekaj podobnega kot so oni, pa ne.


Nika: Tako je, velika napaka podjetij je, da v influencer marketing vložijo premalo. Če bi to naredili bi zmagali.


Ali bi rekla, da lahko živita od Instagrama? Je to edino s čimer se ukvarjata?

Nika: Ja, sama že 2-3 leta živim izključno od Instagrama. Niso tukaj samo plačane objave, ampak tudi vsa sodelovanja, ki mi jih je prinesla dolgoletna prisotnost in velika prepoznavnost na platformi.


Žiga: Jaz lahko rečem, da trenutno živim od Instagrama, TikToka in YouTuba.


Kakšna je vajina cena? Ali je vedno enaka, ali jo prilagajata?

Nika: Sama se večinoma držim neke okvirne cene, vendar je zraven še veliko dejavnikov, ki jo lahko spreminjajo (zgodba podjetja, kratkoročno/dolgoročno sodelovanje ipd.) Za eno objavo bi računala približno 450, če dodam še set storyjev pa okrog 750.


Žiga: Ne spomnim se, kdaj sem nazadnje šel v sodelovanje "1 objava + 3 storyji", ampak za to bi računal med 500 in 600€. Zavedam se namreč, da imam za svojo številko sledilcev res dober engagement. To med drugim potrjuje tudi ocena 10/10 na Influee platformi.


Kako se razlikujejo sodelovanja na Instagramu od tistih na TikToku? Ali sodelujeta z istimi podjetji?

Žiga: Na TikToku imam nekoliko večjo ceno, ker bo objavo videlo več ljudi. Npr. z enim TikTokom, ki sem ga naredil v okviru sodelovanja s podjetjem, smo dosegli 350k ogledov in tako ustvarili ogromen "brand awareness". Morda nekoliko rajše ustvarjam za TikTok, ker v te videe lažje zapakiram zgodbo.


Nika: Na TikToku imam bolj malo sodelovanj. Ne gre za to, da ne bi imela ponudb, ampak me zaenkrat še nič ni prav posebej pritegnilo. Osebno mi je tudi veliko težje narediti sponzorirano objavo za TikTok, saj mi vzame več časa, da se spomnim dobre ideje ali ustvarim neko zgodbo, ki bo uporabnike zadržala na videu.


Kako je "korona situacija" vplivala na vajino delo?

Nika: Zdaj imam veliko več dela, saj se je praktično vse premaknilo na splet. Tako da, kar se tiče ponudb, bi lahko rekla, da imam sedaj še več priložnosti. Generalno gledano pa se mi način življenje v karanteni ni dosti spremenil, saj imam že od prej to srečo, da lahko delam kadarkoli in kjerkoli.


Žiga: Enako velja zame. Sem zelo hvaležen, da trenutna situacija ni vplivala na moje delo ustvarjalca vsebin, pravzaprav mi ga je le dodatno naložila. Rekel bi, da tudi uporabniki v teh časih od mene pričakujejo še več.


Koliko sporočil prejemeta, ali odgovorita na vsa, ki jih dobita?

Nika: Prejmem ogromno sporočil in težko odpišem na vsa. Čez dan mi na vsak story, ki ga objavim, odgovori približno 20 ljudi. Predstavljajte si, da nato dnevno objavim 20 storyjev oz. da je kakšen izmed njih še nekoliko bolj poseben, kar odziv samo še podvoji. Rada odpišem, saj s tem ostajam v stiku s svojimi sledilci, vendar je včasih enostavno preveč.


Žiga: Tudi jaz dobim ogromno sporočil in zato večkrat objavim story, na katerem poudarim, da ne morem odpisati na vsa. Npr. za svoj rojstni dan sem 3 ure sedel za telefonom in odpisoval vsakemu posebej. Se trudim, a ne gre vedno.


Žiga, ali pustiš Niki, da bere sporočila v tvojem DM-u? Nika, kdaj na skrivaj pogledaš v njegov DM?

Žiga: Ja pustim, včasih bi ji ga dal namenoma, da odpiše na kakšno sporočilo namesto mene (smeh). Ampak ne, ne delava tega, vsak pridno odpisuje na svoja.


Nika: Ne, ne preverjam njegovega DM-a. Edino kar naredim, ko imam njegov telefon v roki je to, da se na skrivaj slikam s podbradkom in mu sliko pustim v galeriji (smeh).


Kako se vajina prepoznavnost zaradi Instagrama odraža na ulici?

Nika: Jaz jo zelo občutim, saj kamorkoli grem, me vedno nekdo prepozna. Ne pride vsakič nekdo do mene, velikokrat pa vidim obračanje, šepetanje, fotkanje s telefoni itd. S tem nimam problema, saj sem navajena pozornosti že od 12. leta. Ravno nasprotno, rada imam, ko kdo pride do mene, me pozdravi ali objame. Vse je super, dokler ne izvedo kje živiš. Lani sem namreč imela problem, ko so mlajši "fani" izvedeli moj naslov, prišli na dom in klicali moje ime. Ko so videli Žigov avto, so začeli prihajati še zaradi njega. Končalo se je tako, da sem enemu fantu prijazno probala obrazložiti, da to ni ok in naj to sporoči še vsem prijateljem.


Žiga: Tudi meni je bilo to malo pretirano, drugače pa tukaj nimam nobenih slabih izkušenj. Če opazim, da me kdo na skrivaj želi slikati, se mu samo nasmehnem.


Kako se soočata z negativizmom na Instagramu?

Nika: Kar se tiče negativnih sporočil, jih imam na profilu zelo malo, je pa res, da ne pogledam vseh. Eden od negativnih odzivov, ki se ga zdajle spomnim izpred leta nazaj, je reakcija enega sledilca. Na story sem objavila, da mi je nehal delati že drugi Iphone polnilec in da bi bilo skoraj lažje kupiti kar nov telefon. Vse skupaj je bilo več kot očitno mišljeno sarkastično in v šali. Fant pa je imel z mojim storyjem tako velik problem, da me je označil za bogato in razvajeno. Začel je z grdim govorom na svojih storyjih in nadaljeval celo v YouTube videu. Na koncu so mu izbrisali profil, zaradi večih prijav. To je recimo en tak primer, generalno gledano pa imam na Instagramu v primerjavi s TikTokom zelo malo sovražnih komentarjev.


Žiga: Tudi sam imam zelo malo negativnih komentarjev, za kar sem zelo hvaležen.

Svojo zvezo sta prvič javno izpostavila z objavo na Instagramu. Od takrat naprej redno delita vajine skupne trenutke. Se vama zdi, da bi to kdaj lahko predstavljajo problem? Nika: Ne, ne vidim nobenega problema, pravzaprav pa o tem nikoli nisva niti debatirala.


Žiga: Res je, s tem se nisva nikoli posebno obremenjevala oz. temu posvečala veliko pozornosti. Vse je potekalo zelo spontano. Ne ustvarjava si problema, tam kjer ga ni. Sva povsem običajna človeka, le z malo več sledilci (smeh).



Ali sta se za rast na Instagramu kdaj posluževala kakršnih koli sumljivih aktivnosti?

Nika: Pravzaprav imam eno zanimivo zgodbo v zvezi s tem. Ko sem imela še bolj malo sledilcev, nekje okoli 4k, sem si dopisovala z enim fantom, za katerega se je izkazalo, da je hacker. Ta fant mi je čez noč kot darilo kupil 5k ali 10k sledilcev, ne spomnim se točno. Vem samo, da se mi je to zdelo grozno in nisem vedela kako naj mu to povem. Tako sem dva tedna na roke brisala svoje sledilce, da sem prišla nazaj na prvotno število. Kmalu po tem so mi izbrisali celo moj Instagram profil. Prijavila sem napako in ga na srečo kmalu dobila nazaj.


Žiga: Sam nisem nikoli preizkusil ničesar.


Katerim trem profilom najraje sledita in zakaj? Nika: Posebno rada spremljam @dean.schneider ter njegove leve, opice in hijene. Sledim pa tudi nekaterim tujim blogerkam s tistimi tipičnimi Instagram profili usklajenih barv, od kjer črpam navdih za fotke, poze, kote ... Drugih se zdajle ne bi spomnila.


Žiga: Jaz spremljam en kup profilov, ki govorijo o filmih, s čimer se želim v prihodnosti vse več ukvarjati in mi je to res zelo zanimivo. To so npr.: @thefilmmagic, @filmatic ... Rad imam tudi @garyvee, ker se mi zdi super motivacija in inspiracija, ko potrebuješ dodaten zagon. Potem so tu še vsi kolegi in znanci iz moje okolice, ki jih poznam.


Če bi imela možnost pokukati v DM-a katerekoli osebe na svetu, kdo bi to bil in zakaj?

Nika: @billieeilish, ker me zanimajo vsi pogovori, ki jih ima z drugimi zvezdniki. In mogoče še od @thisisbillgates.


Žiga: Jaz bi rad videl, kaj v DM dobiva kakšna porno zvezda. To bi bilo res zanimivo (smeh).


Najboljša stvar, ki bi rekla, da se vama je zgodila zaradi Instagrama?

Žiga: Niki sem se lahko slajdnil v DM (smeh).


Nika: Zdaj moram jaz reči enako (smeh)? Najbolje mi je to, da imam zaradi Instagrama možnost spoznavati toliko različnih ljudi. Npr. lani sem bila zelo vesela, ko sem v živo spoznala Bepop, katerih velika fanica sem bila že kot otrok. Počutim se hvaležna, morda celo priviligirana, da je to mogoče in hkrati, da mi Instagram omogoča službo v kateri tako zelo uživam.


Kakšni so vajini plani z Instagramom za prihodnost? Nika: Sama ne gledam toliko vnaprej, bolj se posvečam sprotnemu delu. Seveda, mi je želja, da bi enkrat prišla do 100k, saj bi se mi zdelo to zares nekaj posebnega. Drugih večjih oz. posebnih ciljev za Instagram trenutno nimam.


Žiga: Želim si, da bi bila moja vsebina všeč čim večim ljudem. V mislih nimam točne številke, saj imam rajši manj ljudi in da so ti moji pravi fani.


Kakšen nasvet bi dala drugim, kako uspeti na Instagramu?

Žiga: Bodi kar si, delaj kar si sam želiš in ne to, kar misliš, da želijo drugi!


Nika: Ljudje preko ekrana začutijo tvojo pristnost. Če nisi pristen, ne boš prišel daleč!

 

Recent Posts

See All
bottom of page